sâmbătă, 24 iulie 2010

Tort masinuta



Dupa o lunga absenta (asa mi s-a parut mie), datorata schimbarii jobului, iata-ma din nou cu mixerul in mana.
Am facut sampling la job si au inceput sa curga comenzile..
Deci, in ordinea in care au fost manufacturate:
Tortul masinuta, copiat, la cererea mamei baietelului, dupa cel al Stefanei (mi-e dor de voi toate, fetelor!). Pana si compozitia este una preferata de Stefana, adica blat pufos alb insiropat bine-bine cu rom, crema de cioco si crema de lamaie.

2 comentarii:

  1. Te puuup!!!M-au apucat emotiile cind mi-am recunoscut modelul de tort!Sunt foarte flatata,iar tortul tau a iesit superb!!

    Si mie mi-e dor de voi, mi-era tare dor de tortuletele tale, le-am admirat pe toate, daca as avea timp as posta cite un comment la fiecare,sunt absolut minunate!
    Felicitari inca o data pentru toate creatiile tale atit de frumoase,ingrijit lucrate si SPECIALE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru aprecieri si in special pentru 'superb' - am avut de unde copia! :X
    Eu cat mai am timp admir toate creatiile voastre, si pe arta si pe bloguri (felicitari, vad ca ai revenit in forta), dar cum jobul asta nou e f solicitant, iar in week-end nu prea am loc la calculator, am ramas in urma rau de tot cu postatul.

    RăspundețiȘtergere